ZWROT I WYMIANA
Prosimy o kierowanie zwrotów na poniższy adres:
Glaser Group Sp. z o.o.
Żurawia 2/44
00-503 Warszawa
Tel. +48 888 800 000
Butik online Optique.pl jest autoryzowanym dealerem marki Ray-Ban®, w naszej ofercie posiadamy wyłącznie oryginalne produkty Ray-Ban®. Wszystkie produkty Ray-Ban® objęte są dwuletnią gwarancją Producenta.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT)
Każdy Klient uprawniony jest do rezygnacji z zamówienia w jego trakcie bez podawania przyczyny. Każdemu Klientowi przysługuje prawo do zwrotu opraw optycznych (zakupionych bez szkieł korekcyjnych) lub okularów przeciwsłonecznych w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny, poprzez złożenie w tym terminie oświadczenia o odstąpieniu od umowy bez podawania przyczyny.
Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy i wymiany znajdują się w Regulaminie.
Jak dokonać zwrotu produktów zakupionych internetowo?
W celu dokonania zwrotu należy wygenerować zgłoszenie zwrotu. Jak to zrobić?
1. Zaloguj się na swojego konta na stronie optique.pl, jeśli składałeś zamówienie bez rejestracji wybierz opcję "Nie pamiętam loginu lub hasła" podczas logowania.
Drogą mailową dostaniesz wiadomość z możliwością zalogowanie się na swoje konto.
2. Po zalogowaniu w dolnym lewym roku znajdziesz zakładkę "Moje zamówienia"
3. Wybierz zamówienie, które Cie interesuje.
4. W strefie dokumentów do pobrania znajdziesz przycisk "Zwróć produkt"
5.Następnie należy przejść przez 6 kroków w celu dokończenia generacji zwrotu. Jeśli udało Ci się przejść pomyślnie przez wszystkich z nich wydrukuj zgłoszenie zwrotu, podczas generacji zwrotu wybrałeś sposób zwrotu produktów.
Jeśli jako sposób zwrotu produktu wybrałeś zwrot za pośrednictwem Paczkomatu InPost poza wygenerowanym zwrotem automatycznie zostanie pobrana etykieta, prosimy o jej wydrukowanie i umieszczenie na przesyłce. Z tak oznaczoną paczką możesz udać się do najbliższego paczkomatu w celu przekazania nam przesyłki.
Pieniędzy za zwrot zamówienia należy się spodziewać w terminie do 14 dni od czasu otrzymania przez nas przesyłki.
PAMIĘTAJ!
W przypadku wysłana przesyłki ze zwrotem bez oryginału dokumentu sprzedaży, może to skutkować wydłużeniem terminu realizacji i rozpatrzenia zwrotu.
Dołącz zatem wraz z formularzem zwrotu oryginał otrzymanego dowodu zakupu (czyli Paragon lub Fakturę VAT)
Jeśli masz problem z wygenerowaniem zwrotu zawsze możesz uzupełnić go ręcznie po wcześniejszym wydrukowaniu.
WYMIANA
Każdy Klient uprawniony jest do wymiany towaru bez podania przyczyny wciągu 30 dni. Wymianie tak samo jak w przypadku zwrotu nie podlegają szkła korekcyjne.
Jak dokonać wymiany produktów zakupionych internetowo?
Jeżeli chcesz dokonać wymiany na inny rozmiar, kolor bądź produkt postępuj podobnie jak w przypadku zwrotu towaru, tylko na etapie "Wybierz produkty do zwrotu" po zaznaczeniu produktu/ów, które chciałbyś wymienić w miejscu na notatkę po sprawdzenie dostępności na naszej stronie internetowej umieść informację na jaki produkt oraz rozmiar chcesz dokonać wymiany, przykład poniżej.
Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia dostępności oraz ewentualnej dopłacie.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. +48 888-800-000 lub drogą mailową - info@optique.pl