Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Sprawdź najczęściej zadawane pytania. Skorzystaj z wyszukiwarki tekstowej dzięki której w bardzo szybki i łatwy sposob znajdziesz odpowiedź na Twoje pytanie.
● Kim jesteśmy i co oferujemy?
Blink Blink to salon optyczny oferujący zakupy stacjonarne w trzech miastach: Warszawa, Łódź, Gdańsk oraz zakupy internetowe na terenie całej Polski i Europy. Stacjonarnie zadbasz kompleksowo o swój wzrok wykonując: badanie wzroku i rekomendacje szkieł optycznych przez wykwalifikowanych Optometrystów, dobór soczewek kontaktowych, dopasowanie opraw korekcyjnych i/lub przeciwsłonecznych do kształtu twarzy.
● Gdzie znajdują się nasze sklepy stacjonarne?
Salony stacjonarne znajdziesz w atrakcyjnych, dobrze skomunikowanych lokalizacjach. 6 lokalizacji w Warszawie: Plac Trzech Krzyży 18, Westfield Mokotów, CH Blue City, Elektrownia Powiśle, Royal Wilanów, CH Promenada. W Gdańsku znajdziesz nas w Forum Gdańsk, a w Łodzi w concepcie Piotrkowska OFF. Adresy poszczególnych lokalizacji i godziny otwarć sprawdzisz tu. https://blinkblink.pl/pl/contact.html
● Jak mogę się z Wami skontaktować?
Dane kontaktowe do poszczególnych lokalizacji znajdziesz tutaj: https://blinkblink.pl/pl/contact.html Nasze biuro obsługi klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 pod numerem +48 888 800 000 oraz e-mail info@blinkblink.pl. Posiadamy również profil na Instagramie https://www.instagram.com/blinkblink.pl/
● Jak sprawdzić dostępność modelu online i w sklepie stacjonarnym?
Wszystkie okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne prezentowane w naszym sklepie online są dostępne na naszym stanie magazynowym - co zapewnia pewny zakup i szybką wysyłkę. Produkty sprowadzone od Producenta to zazwyczaj części zamienne jak: soczewki, zauszniki, noski. Jeśli dany produkt nie jest dostępny, możesz za pomocą przycisku “powiadom o dostępności” dodać swój e-mail do listy mailingowej i otrzymać powiadomienie, kiedy wróci do sprzedaży. Aby sprawdzić dostępność w salonie stacjonarnym wybierz na karcie produktu “Sprawdź, w którym sklepie obejrzysz i kupisz od ręki” pod przyciskiem płatności.
● Dlaczego produkt jest dostępny stacjonarnie, ale nie mogę kupić go przez internet?
Część naszego asortymentu marek luksusowych posiada autoryzację jedynie na sprzedaż w punktach stacjonarnych tj. Celine, Chanel, Dior, Loewe. Przy produktach wymienionych marek jest możliwość wysłania indywidualnego zapytania o produkt.
● Czy mogę zamówić okulary na receptę przez internet?
Tak, jeśli chcesz zamówić okulary na receptę skontaktuj się z naszym Optykiem online telefonicznie +48 888 800 000 lub e-mail info@blinkblink.pl Otrzymasz indywidualną wycenę i rekomendację szkieł dopasowaną do Twoich codziennych i wzrokowych potrzeb. Możesz również samodzielnie złożyć zamówienie na karcie wybranych opraw korekcyjnych lub okularów przeciwsłonecznych po przez przycisk “Kup i dobierz soczewki”
● Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym użyj przycisku “dodaj do koszyka”, następnie uzupełnij swoje dane w systemie. Zamówienia przyjmujemy również drogą telefoniczną pod numerem +48 888 800 000 oraz e-mail info@blinkblink.pl
● Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Aby sprawdzić status zamówienia zaloguj się na swoje konto klienta. Następnie kliknij w zamówienia realizowane. Jeśli podczas zamówienia nie utworzyłeś/aś konta klienta możesz w dowolnym momencie zresetować hasło do bieżącego konta poprzez podanie swojego adresu e-mail i kliknięcie “nie pamiętam hasła”
● Czy mogę edytować lub anulować zamówienie?
Zamówienie można samodzielnie anulować po zalogowaniu się do swojego konta (punkt wyżej). W koncie klienta możesz edytować dane takie jak: dane teleadresowe. W celu modyfikacji zamówienia tj. produkty skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.
● Jakie metody płatności akceptujecie?
W sklepie internetowym blinkblink.pl możesz zapłacić karta płatnicza VISA. MasterCard, PayPo, eRaty Santander, Apple Pay, Google Pay, przelewy online (po zalogowaniu się do swojego banku obsługiwane przez przelewy24), przelew tradycyjny, pobranie.
● Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, w tym celu uzupełnij dane do faktury (mogą być inne niż adres do wysyłki) oraz zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę. Wystawiamy fakturę imienną lub na firmę.
● Czy płatność online jest bezpieczna?
Tak, płatności online są szyfrowane.
● Jakie są opcje dostawy i ich koszty?
Przesyłki nadajemy za pośrednictwem kuriera DPD: przedpłata 15,00 PLN, za pobraniem 25,00 PLN oraz do paczkomatu InPost: przedpłata 12,00 PLN, za pobraniem 22,00 PLN. Odbiór osobisty na terenie Warszawy, Gdańska lub Łodzi jest bezpłatny.
● Ile trwa realizacja zamówienia?
Termin realizacji zależny jest od wybranego produktu i widoczny jest na karcie towaru nad przyciskiem “dodaj do koszyka”. Jeśli termin nie wyświetla się musisz zaznaczyć najpierw rozmiar produktu. Realizacja dostawy na terenie Polski zajmuje 1-2 dni robocze. Odbiory osobiste trwają do 5 dni roboczych.
● Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Tak, odbioru w sklepach stacjonarnych na terenie Warszawy, Gdańska lub Łodzi są możliwe, czas przygotowania produktu może zająć do 5 dni roboczych.
● Jak mogę zwrócić okulary kupione online?
Aby zwrócić produkt należy zalogować się do swojego konta, z listy zamówień zrealizowanych wybrać zamówienie do zwrotu i przejść przez kreator zwrotu. Zwrot dostępny jest również pod linkiem: https://blinkblink.pl/returns-open.php
● Czy mogę zwrócić okulary zakupione w sklepie stacjonarnym?
Tak, możesz zwrócić produkt w dowolnym sklepie stacjonarnym. W tym celu przygotuj dowód zakupu. Zwrot procesowany jest przez biuro obsługi klienta online do 14 dni otrzymasz zwrot środków.
● Jak zgłosić reklamację lub usterkę?
Zgłoszenie reklamacji następuje po przez zewnętrzną platformę pod linkiem: https://systemrma.pl/reklamacje-beta/public/client/gg/pages/logowanie/
● Jaki mogę wymienić okulary kupione online?
Aby wymienić produkt należy zalogować się do swojego konta, z listy zamówień zrealizowanych wybrać zamówienie do zwrotu i przejść przez kreator zwrotów i wymian. W notatkach do zwrotu podaj produkt, który wybierasz w zamian, a w zwrocie środków uwzględnij “saldo klienta”. Wymiana dostępna jest również pod linkiem: https://blinkblink.pl/pl/client-orders.html?display=returns&exchange=true
● Ile mam czasu na zwrot?
Zwrotu produktu możesz dokonać w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem.
● Kiedy otrzymam zwrot środków?
Od daty dostarczenia przesyłki ze zwracanym produktem do 14 dni zwrot zostanie rozpatrzony, a środki zwrócone tą samą formą co pierwotnie.
● Jak długo obowiązuje gwarancja?
Produkty zakupione w naszym sklepie objęte są 2 letnią gwarancją od Producenta.
● Czy oferujecie serwis i naprawę okularów?
Tak, współpracujemy z Producentami marek dostępnych w naszym sklepie w celu sprowadzenie oryginalnych część zamiennych. Aby zamówić usługę serwisową prześlij do nas na e-mail info@blinkblink.pl zdjęcia uszkodzenia i kod modelu. Możesz również wypełnić formularz serwisowy: https://blinkblink.pl/pl/about/autoryzowany-oficjalny-serwis-ray-ban-r-183.html
● Czy mogę wymienić szkła w oprawkach kupionych u Was?
Tak, zarówno do okularów przeciwsłonecznych jak i do opraw korekcyjncyh.
● Czy mogę wykonać badanie wzroku w sklepie stacjonarnym?
Tak, w każdym naszym salonie znajduje się nowocześnie wyposażony gabinet. Badanie wzroku wykonywane jest przez specjalistę Optometrii.
● Czym różni się okulista od optometrysty?
Okulista to lekarz, który zajmuje się diagnozowaniem i leczeniem chorób oczu oraz może przepisywać leki i wykonywać zabiegi. Optometrysta natomiast specjalizuje się w badaniu ostrości widzenia i doborze odpowiedniej korekcji (okularów lub soczewek), ale nie jest lekarzem.
● Czy po badaniu wzroku otrzymam receptę?
Tak, recepta zostanie wystawione po badaniu wzroku.
● Jak dostarczyć receptę zamawiając okulary online?
Skan lub zdjęcie recepty możesz wgrać bezpośrednio w momencie składania zamówienia online na wybrane soczewki i oprawy korekcyjne. Skan lub zdjęcie recepty możesz przesłać również na adres e-mail info@blinkblink.pl