Reklamacje
Każdy produkt zakupiony w butiku Optique.pl objęty jest 2 letnią gwarancją producenta. W tym okresie klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru. Gwarancją objęte są tylko usterki wynikające z ewentualnych wad ukrytych produktów. Uszkodzenia związane z niewłaściwym użytkowaniem towaru nie podlegają gwarancji.
Reklamacje w naszych sklepach można składać osobiście w salonach lub wysyłając do nas.
Jak dokonać reklamacji wysyłkowo?
Kliknij link gg.systemrma.pl przekierowujący na platformę reklamacyjną. Utwórz konto wybierając rejestracja użytkownika
Po akceptacji warunków, kliknij darmowa rejestracja. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany potwierdzenie rejestracji konta.
Używając utworzonego loginu i hasła zaloguj się do swojego konta. Następnie wybierz dodaj zlecenie (prawy górny róg). Uzupełnij dane teleadresowe w celu zweryfikowania przez nas nadanej przesyłki. Reklamacja zostanie odesłana na wskazany w tym etapie adres.
Uzupełnij dane zlecenia reklamacyjnego. W pierwszym okienku kliknij lupkę, otworzy się kartoteka produktów, dla ułatwienia sugerujemy wybrać producenta/kategorię. Jeżeli reklamujesz okulary korekcyjne z oryginalnymi szkłami Ray-Ban wybierz ROX, w przypadku reklamacji okularów korekcyjnych z oryginalnymi szkłami Oakley wybierz OTD.
W sekcji załączniki należy dodać zdjęcie usterki.
Poniżej przykład jak poprawnie wypełnić zlecenie reklamacyjne.
Po zaakceptowaniu zgody kliknij dalej, następnie wyświetli się komunikat o numerze reklamacji. Po prawej stronie wybierz generuj protokół rejestracji.
Prosimy o dołączenie protokołu rejestracji wraz z podpisem do przesyłki reklamacyjnej. Przesyłkę należy nadać na adres: Glaser Group "Dział Reklamacji" ul. Żurawia 2/44 00-503 Warszawa
Aby sprawdzić status reklamacji, wystarczy kliknąć ikonkę “informację”, która znajduje się po prawej stronie kolumny obok Twojego zlecenia reklamacyjnego.
INFORMACJA
Informujemy, że Glaser Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000475410 (dalej jako „Przedsiębiorca”), nie jest zobligowana do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami w rozumieniu Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. poz. 1823). Przedsiębiorca nie jest objęty jurysdykcją żadnego podmiotu uprawnionego w rozumieniu w/w ustawy.
Jednocześnie Przedsiębiorca oświadcza, iż odmawia wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. +48 888-800-000 lub drogą mailową - info@optique.pl.